Foto's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van margrietstellingwerf - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van margrietstellingwerf - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

08 September 2008 | Suriname, Paramaribo

Hier alvast een paar foto's van mijn eerste dagen in Suriname. Ik heb zal binnenkort weer een berichtje typen maar ik heb nu niet veel tijd omdat ik pannenkoeken ga bakken met een groep coassistenten :)Ik heb hier trouwens ook een simkaart kunnen bemachtigen, dus als jullie me willen bellen of smsen, mijn nummer is: +5978128579.

Liefs Margriet

  • 08 September 2008 - 07:27

    Mayke:

    Mooi!
    kus

  • 08 September 2008 - 09:18

    Christa:

    Je wordt zo langzamerhand een internationale kok, met al die kookcursussen. Leuk te zien waar je zit en om nu al wat van natuur te zien. Kus

  • 09 September 2008 - 11:12

    Anne:

    Hi margriet,
    Ziet er al super uit die foto's die je tot nu toe hebt, volgens mij wordt het echt een super avontuur de komende maanden in Suriname. geniet ervan!! Xx

  • 12 September 2008 - 12:24

    Annem:

    Ha die grietje, je ziet er als volleerd kokkin uit hoor op die foto's!! Is het weer goed daar?? Zo te zien wel! tot mails, succes met al die nare ziektebeelden en we mailen!! xxxxxx annem

  • 15 September 2008 - 18:33

    Elske:

    leave Mar,

    Ziet er echt zo mooi uit allemaal!! ook wel verleidelijk om naar toe te gaan... Die kamer in t guesthouse lijkt ook erg leuk, maar je zit inmiddels toch al weer in ander huis, een "echt" studentenhuis?

    Have fun! x elske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

Laatste loodjes en vakantie

04 Oktober 2008

Paramaribo, Leguanenpark en Bigi Pan

16 September 2008

Ziekenhuisverhalen en een rolstoel uit Oldenzaal

08 September 2008

Foto's!

04 September 2008

Eerste dagen

Actief sinds 28 Aug. 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 6574

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: